Det värsta är över

Hej allihopa.
Jösses, inte aktiv här inte.

Kom just hem från skolan, eller just och just. Har hunnit äta potatis och purjolöksoppa, varma mackor och druckit två glas vatten. Jag mår ganska bra idag faktiskt. Jätte lättad över att jag faktiskt ärligt talat förstod matten idag. Helt jätte bra, sedan var det också ett plus att det var ljus ute när jag promenerade hem.

Nu har jag ringt alla mina samtal som skulle ringas idag, kollat och fixat lagets hemsida så nu är jag äntligen klar. Det är nämligen sammandrag i helgen för mina små tjejer och det kommer att gå så bra. Ser verkligen fram emot det, bara jag fixar lite domare och sådär. Nu ska jag ut med Loka, sedan ska jag sätta mig och trampa på min mortionscykel och sedan dushen. Kl halv åtta är det träning, eller träning, lagledaren i laget ska komma och bjuda på glass och sedan ska vi försöka träna och förbereda oss för helgen så vi kan ge Ersmark en ordentlig match.
Eftter träningen blir det promenad till Erik och sedan lite plugg.
Imorgon ska jag plugga PA100 och försöka göra så att jag kan säga att jag kommit en bit på väg i allafall.


image340
min bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0