Blekande stress

Fredag,
jag var med Erik hela dagen. For till Maxi för att handla lite hårprodukter och mat till kvällen, jag skulle nämligen laga middag. Det blev taco kyckling sallad som verkligen blev hur god som helst. Ska lägga upp receptet snart, himla enkelt och jätte gott!

På kvällen for vi till Willys och handlade lunch till idag, för båda hade matcher. Sedan for vi hem till honom och såg film, Alvin och gänget. Hur söt och bra film som helst. Lätt värd att se när man vill bli på gott humör.


Sedan försvann min kväll åt planering och förberedelser till sammandraget idag. Några lag skulle inte spela alls, vissa ville byta tid och allt blev verkligen kaos och jag sov nästan ingenting. Har varit stressad hela dagen men nu är den äntligen över. Vi förlorade båda matcherna, jätte tråkigt i och med att vi verkligen var på topp. Men vi får ta igen det sen! En sak som jag jätte roligt var att Stella och Pontus var och hälsade på mig på sporthushallen och såg en av matcherna. Blev hur glad som helst att träffa dom. Guld värt!
När sammandraget var klart så for jag och pappa på obs, handlade mer hår produkter och hårfärg, jag skulle nämligen på middag hos min Sarah och sedan skulle vi färga håret på varandra. Blonda slingor och fixade utväxten, blev faktiskt himla bra och lagomt. Hatar att bleka håret, men jag hade verkligen koll hela tiden och dessutom provade jag en jätte bra hemma gjord inpackning som fick sitta i en timme efteråt.


Kanon inpackning:
(passar hår som är tjockt, lockigt och torrt)
- Blanda balsam med en matsked honung och aloe verakräm på tub från t.ex apoteket.
 Låt verka så länge som möjligt. Funkar hur bra som helst!

Nu är jag hemma i allafall och ser på melodifestivalen och dricker te.
Njuter av att äntligen vara hemma och jag är verkligen hur trött som helst. Ont i kroppen, huvet och helt slut. 
Skönt att det bara är lördag . .

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0