Blåsig onsdag

Hej allihopa!
Kan ni tänka er, jag har suttit här vid frukostbordet med datorn framför mig sedan kl halv tio. Duktigt av mig tycker jag, men självklart frästade det mig att sova ut men jag var tvungen att gå upp. Har gjort klart religionen och gjort om min projektplan nu. Känns som jag har kommit en bit på väg, nu googlar jag runt på barns utvckling som är mitt första kapitel i mitt PA100.

Nu har jag suttit i ungefär en halvtimma och googlat runt på olika bloggar. Gud vad mycket duktig människor det finns. Jag vill göra allt, lära mig att illustrera, göra snygga bloggar, sy ännu mer kläder. Blir helt paff av vissa människor!

Ikväll har jag i allafall besätmt mig för att moblera om, sedan ska jag lägga upp lite skisser på fler kjolar och klänningar som jag ska sy i helgen och kanske lite ikväll. Ska fara och titta på tyger imorgonbitti.
Om det är någon som vet någon bra sy sida så skulle jag blir väldigt glad om ni berättade det för mig, nu vill jag också vara kreativ =)

Ha en bra dag, ska ut med lilla Loka i blåsten nu.
Men solen skiner ju =)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.sysidan.se

2008-02-15 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0