Bästa tjejerna!

Godagens, frågar ni mig så mår jag helt kanon.
Är hos min underbara älskade pojkvän och har just varit och tränat mina söta underbara bästa tjejer i mitt lilla lag. Kan inte beskriva hur mycket glädje dom ger mig, kan inte sluta le. Började nästan få tårar i ögonen efter matchen trots att vi förlorade med rätt mycket så är dom så positiva och glada. Jag frågade dom om vad dom egentligen tänkte när vi låg under med tretton bollar i halvlek och dom svarade, äh man tänker inte så mycket. Det är ju som det är.
Jag älskar dom!

Sitter hos Erik nu, planerar morgon dagen lite. Tänkte sy lite, fast har ingen tid alls.
Tror nog att jag ska försöka börja med projektet om jag nu hinner, religionen skall också göras. Usch, önskar att jag bara kunde koncentrera mig på projektet men massa annat skall göras.

Nu har jag i allfall tänkt moblera om i mitt rum, det kommer bli jätte nice. Ska flytta tv, skrivbord och få upp ett nytt fräsht bort där jag kan ha symaskinen och massa annat, dessutom ryms det att ha middagar på. På fredag blir de typ tjejkväll, längtar. Var så länge sedan nu, försöker med allt för att få bort mami och papi och lokis. Funkar nog.
Längtar till helgen!
Imorgon skajag upp kl 9 och börja med mitt, duktig flicka! =)

Adjö. och godnatt.
ps, imorgon börjar topmodel. ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är så duktig! :)

Imorn börjar Grey's! :P

Puss!

2008-02-12 @ 22:53:32
URL: http://ine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0