Fyndat på Vila

Jag har verkligen tagit jullov från allting.
Första dagen med jobb på flera dagar nu, och har försökt få ordning på vardagen igen nu.

Erik for till Tärna i söndags, jätte tråkigt men får fira nyår med mina andra älsklingar istället. Hotellet är bokat för oss alla och fy sjutton så roligt vi kommer ha. Resturangbord är också bokat och kvällens outfit är fixat, har bara ett par nylonstrumpor att fixa imorgon. Till och med mina skor är hos skomakaren, den underbara farbrorn på MästerKatten lagar mina underbara klackar till imorgon, bästbästbäst! 140 kronor skulle det kosta, väldigt värt! Perfekt!

Igår var jag på Vila utförsäljning, och gissa vad jag sprang på? Denna underbara jacka på rean för HUNDRA KRONOR? Det var sant, helt otroligt. Dock var storleken lite stor men jag rymmer både tjocktröja och stor halsduk under och för hunkan var det absolut inget fel. Lovely!


nyårsoutfit visar jag imorgon, då jag helt bestämt mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0