10 december

En kort dag idag, slutade redan ett. For hem och somnade i soffan direkt, det var inte mycket som kunde stoppa mig från det. Vaknade vid fyra tiden och har precis halkat runt med hunden ute i kylan.

Just nu saknar jag sommaren så otroligt mycket. Jag kollar på resor till varmare länder hela dagarna och jag vill bara sticka iväg. Nästa vecka kommer bli en mördarvecka då jag faktiskt är osäker på hur jag kommer överleva. Men med lite positivt tänkade så ska jag försöka ta mig igenom den också.

Julen närmar sig och inte en enda julklapp är hittat.
Till mamma: En Mamma Mia dvd med massa bunusmaterial. Den kvinnan har sett filmen på bio två gånger, hon är desperat.
Till pappa: Min pappa älskar Rocky, inte boxarRocky utan den lilla seriefiguren Rocky. Pappa har nästan alla böcker så där finns det ju helt klart en idé, men tråkigt. Jätte tråkigt eftersom han vet redan när paketet ligger under granen vad den ska innehålla. Har också lite funderingar kring en Whisky, har hört att äldre män mår bra av sånt.
TIll Erik: Erik är ingen lätt person att köpa julklappar till eftersom vi nu har firat kring 4, 5 jular tillsammans. Man vill alltid hitta det bästa vilket jämt är svårt. Har ni några bra förslag får ni hemskt gärna meddela mig!
Loka: Loka är min hund som älskar julklappspapper, julmat och julgranen. Så hela julen är som en klapp till henne.

Ja, listan är lång och idéerna få.


Kommentarer
Postat av: javaneh

kanske en uppelvelse för er båda två?spa, eller hotell? annars kan du göra små snygga lappar som presentkort. frukost på sängen osv. eller en mysig massage kväll?lycka till!

2008-12-11 @ 22:20:20
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0