Julbord - veckans höjdpunkt

Det enda som gjorde att jag överhuvudtaget tog mig upp ur sängen imorse var att vi skulle äta julbord på jobbet. Det var verkligen veckans höjdpunkt! Medelhavsinspererat julbord med massor av gott att både äta och dricka. Tända ljus, glögg och trevligt umgänge.

Efter jobbet satt jag på körskolan och pluggade teori och sedan en liten sväng ut med bilen. Efter detta hade jag tid hos optikern och sedan julshopping med Sarah till nio. Men det blev absolut ingen shopping för mig idag heller, inga julklappar ännu. Imorgon, då ska jag och Erik iväg och prova ännu en gång att julhandla. Lycka till, till mig.

Tittade just in på H&M och såg att min jacka som jag ville ha är slut, jag är arg och ledsen. Tusan att jag ska vara så himla seg att beställa jämt, åh.. Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp imorgon.
Det var länge sedan jag längtade så mycket efter helg, som nu.
Dålig uppdatering idag, försöker igen imorgon!

God natt!


Kommentarer
Postat av: javaneh

så lite så! allt bra med dig?

2008-12-11 @ 22:33:32
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0