Tre dagar feber

Tre dagar med feber måste vara rekord. Jag förstår verkligen inte varför jag inte blir bättre.
Det onda i kroppen känns lite bättre och jag kan faktiskt hosta utan att börja grina. Snuvan har dock tagit över så det snörvlas lagomt mycket just nu.

Humöret är inte direkt på topp eftersom att jag måste hinna med så otroligt mycket innan jul, och nu helt plötligt är det bara tre dagar kvar. Jag hoppas så otrolgit mycket att jag får bli frisk till i allafall tisdag så jag har någon chans att skaffa fram typ alla julklappar, aldrig mer ute i sista minuten.

Det mest positiva just nu att jag tro det eller ej sitter upp och min enorma smärta i halsen har bliovit så mycket bättre efter två liter grönt te med massor av citron och honung. Jättebra!

Jag har så otroligt tråkigt, vad kan man egentligen göra när man är sjuk? Jag har sett alla program på tv, spelat alla dataspel, och läst typ alla tidningar.. åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0