Julmys med mina små tjejer

Jag har hunnit vara nyttig idag trots att jag verkligen inte känner mig helt hundra. Damsugit två våningar av tre, rensat garderoben, beställt maten tills fyra, pysslat i köket, ringt massa samtal och nu håller jag koll på Eriks match samtidigt som jag ställer iordning det sista. Det är lagmys hos mig idag med mina älskade tjejer.
Kramkalas, pizza, gott julfika, garderob byten, julklappsbyte och en massa annat roligt. Jag älskar älskar älskar dem!

Trots att jag kallsvettas, har huvudvärk och känner att kroppen kommer att vika sig när som hellst så kommer dagen bli väldigt väldigt bra.
Snart ska jag springa förbi och köpa min julklapp till laget och sedan hämta upp tjejerna vid fyra, kanoners!

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Hej på dig där.



Jag har försökt att nå dig men utan resultat

detta kanske funkar =)



Föresten fin bloggsida du har här.



snälla kontakta mig på [email protected]

2008-12-08 @ 18:56:32
URL: http://www.mintavla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0