Hundra procent Alice

Om sju minuter avgörs Idol finalen. Jag håller till hundra procent på Alice idag, just därför att hon verkligen gjorde en kanon final. Självklart är Kevin en grym sångare men efter veckans nyheter om att han deltagit i Maltas melodifestival tycker jag att han redan fått sin chans att glänsa.

Fredag nu och jag njuter som aldrig förr. Så hemskt trött i hela kroppen och jag längtar bara efter att få lägga huvudet på kudden. Ingen julshopping idag heller, jag och Erik somnade i soffan efter jobbet och hann bara ta en sväng till Intersport.
Imorgon ska jag sova ut!

Nu börjar Idol finalen, spännande. Sedan ska vi se nya avsnittet av Dexter, så otroligt bra serie.
Imorgon ska jag börja på min nyårsklänning (:

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0