Helg, guldvärt!

En hård vecka med nästan igen sömn. 05.15 står klockan på varje morgon och det tar verkligen kol på mig.

Igår firade jag och Erik vårt datum. Tre år i rad som vi kallar det, som egentligen är 4 och ett halvt. Det är roligt med datum och skönt att äntligen få göra någonting tillsammans igen. Vi for en stund på stan på dagen och kollade in massa julklappar till familj och vänner, sedan åt vi på O´Learys.
Kvällen blev det idol och sedan somnade jag klockan elva, romatiskt nog. Jag mådde verkligen ur uselt på kvällen. Det var tandvärk, huvudvärk, slö i kroppen, frös, mådde illa och kände mig allmänt död. Vaknade elva imorse och känner mig fortfarande inte helt hundra. Huvudvärken är kvar och jag svettas och fryser om vartannat. Magen känns heller inte bra och jag ber till gudarna där uppe att jag inte ska få någon form av magsjuka.

Imorgon är det söndag och jag har planerat lagfest hemma hos mig med mina småtjejer. Pizza och julbak blir det. Kommer bli hur mysigt som helst ifall jag nu blir frisk.

Nu ska jag städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0