Förkylningen knackar på mig rygg

Nu är jag nära en förkylning kan jag tänka. Jag har verkligen gjort allt för att sprida en positiv stämning runt mig just dessa dagar innan jul men jag måste verkligen medge att jag tror att jag kommer bli förkyld.
Min pojkvän var allt annat är kry igår när han kom och hämtade mig gående från  dragonskolan i bara shorts och tröja. Både pussar och kylan mot mina inte vintervänliga ben var ingen bra idé då en förkylning troligen väntar en. Fortsättning, min körlärare Stefan hostade tusentals gånger igår på körningen och var idag sjukskriven för första gången på typ tre år med 41 grader feber, och min andra lärare David hostade lika mycket han idag under vägen till Hörnefors,  jag fortsätter att vara övertygad att förkylning snart är påväg.

Jag ska dricka två liter te efter promenaden med hunden som nu väntar, jag hoppas för allt i världen att kylan kan försöka att undvika mig och min kommande förkylning. Sara som också skall med kände sig heller inte kry så vi väntar oss en lite mer jobbig promenad såhär vid tre tiden.
Önska mig lycka till, nu bär det iväg.

Tre dagar av fyra avbockade, klara och godkända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0