39,7

Vaknade imorse och skulle till jobbet, men kunde knappt ta mig nerför trappan. Efter fem minuter beslutade jag mig för att jag kan inte jobba idag, ringde chefen och la mig igen. Jag vaknade med en så otroligt sjuk smärta i kropp och huvud, jag skrek när jag tog mitt första djupa andetag. Jag trodde jag skulle dö. Jag frös och febern låg på 39.7.
Det var väldigt många år sedan jag mådde såhär dåligt. Nu har jag en treo i kroppen och jag kan faktiskt sitta upp, men huvudvärken och smärtan i kroppen är inte borta alls.

Min körlärare ringde nyss och berättade att han liksom mig låg med hög feber idag och jag blev tvungen att boka av mitt teori prov och därmed också uppkörningen. Känns jätte trist, jag som verkligen har pluggat och kört som en vilde. Men som mitt tillstånd är nu så kommer jag knappats upp ur sängen imorgon heller.
Jag har sjuk julstress också, har massor kvar att göra och hela helgen skulle gå åt julhandling och bak. Känns inte alls kul men jag kan inte rå för det antar jag.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh min lilla skrutt!

jag har tänkt på dig en hel del.

var är du, hur mår du (förutom febern), jag saknar dig!

2008-12-19 @ 10:31:26
URL: http://ine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0