En trevlig dag trots allt

Gårdagen blev en trevlig dag!
Emma bjöd på glass i rådhusparken vilket var väldigt trevligt. Sedan jobb vilket kändes helt okej. Börjar nästan tycka att det är roligt och alla är så snälla som jobbar. Mycket trevligt. Kvällen tillbringade jag med Sarah och Amanda, vi hade jätte mysigt med gott fika och härliga skratt.

Idag är jag förkyld, ont i halsen och rätt seg men det är dock mycket bättre än imorse. Jobbet idag blev inte av eftersom det var så lugnt och jag behövdes helt enkelt inte. Istället för att jobba for jag med Stella på myrorna och sedan en sväng på strömpilen. Inhandlade ett rosa express blusher stcik från Isadora på rea.

Nu väntar jag på Project Runway. Dubbelavsnitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0