Project runway

En ledig dag idag. Har ätit lunch med Caroline och for sedan förbi på biblioteket och rotade runt i deras stora källare fullt med tidskrifter. Kom upp från källaren med tolv nummer av sytidningen Burda med mönster och allt så jag har en hel del att göra ikväll. (:

Sedan var det möte vid halv fem på Gamlia med styrelsen.
Imorgon blir det en massa planering.

Det är project runway avslutning idag och jag sitter som klistrad framför tv, och sedan ska jag förbi och säga hejdå till Amanda på subway. Hon och Liv far till Turkiet vilket är !"#¤%&/... inge kul.



vem ska vinna?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

CHRIIIIIS!<3

Han vann ju, och jag har hejat på han helatiden! :)

christiannnnnnnnnnnn<3

2008-09-01 @ 18:42:09
URL: http://miimiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0