Tack gode gud för nässpray

Kunde inte sova igår. Jag gäspade för första gången vid halv fyra tiden och somnade efter fem imorse. Inte nog med det, jag är dunderförkyld och jag försöker nu att göra allt för att jag ska orka med att jobba idag.

Helgen ser inte särskilt ljus ut tyvärr, vilket känns tråkigt.

Ikväll har jag planer på (ifall jag står på benen) att sy. Jag ska sy en klänning i ett superfint tyg som jag inhandlade på Ohlssons redan i maj.  Jag har varit för feg att börja klippa i tyget, men ikväll så kanske det blir av.

Nu ska jag lägga mig ner, blunda i en timme och sedan försöka pallra mig ut med hunden.
Tack gode gud för nässpray.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Men ändåå =)

2008-08-14 @ 13:05:40
URL: http://mall.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja tacka gud för nässpray, jag är helt klart beroende :) jag har hört att droskan är på lörsdag.. jag är också dunderförskyld!

2008-08-15 @ 11:48:49
URL: http://emsnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0