Provjobb

Har precis varit och provjobbat. Jag är faktiskt jätte trött, det tar verkligen på när man är ny på ett ställe. Nu har jag beslutsångest hur jag ska fortsätta min dag. Den närmaste timmen måste innehålla hundpromenad och sedan en löprunda.

Blir nog att ta Loka på promenad, sedan fara till I20 och jogga en sväng, hem och dusha och sedan cykla till Erik. Himla flängade blir det, men har ingen bättre lösning. Vore väldigt bra ifall jag kunde träna upp hunden såhär efter sju år och hålla samma takt som mig när vi joggar. Hon blir alltid så himla uppspelt i skogen, aja det kanske inte är försent att lära henne. Vore väldigt praktiskt.

Återkommer med lite semester bilder senare :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0