Project runwat

Sista provjobbsdagen och jag är nu extrajobbare på subway för tillfället. Förhoppningsvis blir det mer och mer jobb i höst. Idag har jag som sagt gjort mackor, for hem och degade en stund men till slut lyckades jag ta med mig hunden på en joggingtur i skogen. Äntligen har jag smått kommit igång igen efter min tur i Stockholm vilkte känns jätte bra. Löpningen gick också rätt bra vilket säkert får mig att fara ut imorgon igen.

Två Project Runway i rad, överlycklig är ordet för mig. Sitter med te i knäet och bara njuter, det krävs verkligen lite ibland för att göra en glad. När det är slut vid elva ska jag förbi Amanda på subway och muntra upp henne lite. '




nu ska jag göra mer te och njuta av ännu ett avsnitt.
:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0