Jobbdag

Jobb på subway idag. Idag fick jag lära mig:
- Knyt åt bandet hårt på förklädet, annars tappar du det framför kunderna.
- Skiva upp tomater, skär inte av dig handen.
- Skiva upp gurka
- Väga upp steak, 57 g
- Hoppa på plåtburkar
Säkert en massa mer också.

Jag hade en rolig och kort dag idag. Skönt att börja sagta, annars blir det för mycket för huvudet känner jag. Ska jobba imorgon och onsdag med, kanske lördag. Nu är jag i arbete.

Välkommen till Subway!

Nu är jag rätt trött. Planerna för kvällen:
- Träna, cykla 1,5 (träningscykel, lugn)
- Fixa mitt fina album från bal och student!
- Göra allt för att få sova med min snutt ikväll, känns så ensamt just ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0