I fart den här kappen

Förfest hos Stella igår, hur lyckat som helst. Hade verkligen hur roligt som helst. Utgång på kvällen och en rättså seg morgon. Den största chocken var att kvällen gick på 500 kronor för mig så nu är jag inte längre så kaxig.. aja ska iallafall få jobba några timmar nästa vecka på subway och kanske tjäna lite i allafall. Bättre än ingenting :)!

Fick en kommentar av en tjej som tyckte att jag borde ha en frågestund. Kanske ska ta och göra det ikväll, håll utkik och fråga på.

Nu ska jag fortsätta fixa lite med datorn.
Tråkigt inlägg, jag vet. Återkommer med roliga, pigga jag ikväll :)!

Amanda och jag i full fart till Droskan igår, vi råkade blanda orden lite
- Vi måste komma i fart den här kappen.
(Vi måste komma ikapp den här farten)


Kommentarer
Postat av: moa

haha du bjöd ju mig, får bjuda tillbaka någon gång om du besöker skellefteå!:)

2008-08-11 @ 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0