Gårdagen

Gårdagen blev super mysig.
Biblioteket med Sara för att hitta träningsböcker. Kom hem med fem böcker om handboll och sedan tre om sushi. På vägen hem for vi förbi kupan som hade 50% på alla secondhand kläder så jag fynade ett par svarta chinos 15 kr, stor vit tjocktröja 20 kr och ett brund skärp för 10 kr. Rätt nöjd (visar pics sedan, kameran laddar batterierna)

Vid fyra kom andra Sarah och vi bestämde oss ovanligt nog att laga sushi. Vi traskade i regnet vilket var hemskt och vi blev så galet blöta. Mina chinos klistade mot mina lår och mina vita tygskor förstördes helt.



Dagens planer var i allafall att utöka våra kunskaper inom sushi tillverkning. Vi lyckades himla bra tycker jag!
Ska visa bilder när kameran laddat klart.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka snygga byxor. Vart har du köpt dom? :-)

2008-08-20 @ 20:36:26
URL: http://ens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0