En himla röra

Ursäkta för dåligt skrivande, men helgen har varit rätt tuff. haha
Fredag var innan tolv riktigt trevlig och lördagen var mest stilla, förutom jobb till fyra-tiden.
Söndag var jag med Erik hela dagen och bara tog det lugnt.

Idag har jag jobbat från elva och sedan bara tagit det lugnt, känner mig rätt seg. Imorgon är det också en himla massa planer.
10.40 tandläkaren
11.30 jobb subway
18.00 upptackt fika med laget

Det är inge lugnt nu allstå, himla rörigt.
Nu sitter jag och planerar säsongen för Umeå handbolls B flickor. Har precis beställt en cd-bok och en träningsbok från SISU idrottsböcker som troligen förhoppningsvis ska hjälpa mig att planera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0