En död kropp

Jag är helt död i kroppen och ögonlocken faller mer än gärna ner och ger ett skönt mörker värt att somna i. Jag ska snart ta mina träningsskor och bege mig till ett lite mer hurtigt och aktivt place där jag förhoppningsvis kan löpa av mig sorger och besvär.

Jag har suttit och rensat persilja i solen och sorterat kläder från garaget. Jag har ett stort problm. Jag kan aldrig ta mig i kragen och slänga kläder, jag vill bara tänka mig in i situationer då den "fula" t-shirten kan komma till användning, men det gör den aldrig. Min garderob är stor, man kan till och med kliva in i den och i garderoben finns det en hel drös, mängd, ton med kläder. Kläder som inte används. Problem.

På tal om kläder så har jag hittat en gammal ljusblå oversize t-shirt som jag just nu precis tänkt sy om. Jag återkommer med resultatet ikväll. Snart träna, vid fem ska jag bege mig. Håll mig vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0