Blandat

Har varit väldigt frånvarande. Ursäkta.
Jag har helt enkelt inte varit nära en dator. Jag har jobbat för fullt och igår jobbade jag mitt längsta pass på fem timmar vilket kändes rätt bra i fötter, rygg och axlar. På måndag blir det sju timmar, får se hur kroppen känns efter det.

Igår var det tjejmys hos mig med grill och mycke dricka. Det blev ett rejält gäng till slut, Stella, Amanda, Emma, Emma, Rebecka, Micha, Emma och jag. Skön allsång till mitt helvete till dator. Jag hade himla trevligt ute också, bra bra.

Jag har shoppat också, i fredags. En klänning från Koola Anna och en söt t-shirt från ouí set.
Har även sytt igen, en rätt söt klänning faktiskt. Ska ta och lägga upp bilder imorgon.

Nu ska jag iväg med mamma och pappa för att titta på hus på andra sidan kvarteret. Mamma är sugen att flyttta och huset är ruskigt fint. Spännanade. Sedan blir det att se Eriks match mot Dalen, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi kollade huset igår, riktigt fint!

2008-08-17 @ 14:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0