Blallaja

Sov för länge så jag har inga tankar på att sova, än så länge. Sitter och dricker te. Läser lite bloggar, tittar på tv och latar mig järnet. Idag har jag verkligen inte gjort någonting och jag känner mig värdelös.

Har som jag tidigare sagt fått ett litet schema för nästa vecka, subway måndag-onsdag mellan 16-18. Lagom början för att få känna mig för vilket känns jätte bra.

Jag ställde mig just frågan ifall sommaren tagit slut. Jag fick nästan panik, jag har knappt badat, solat eller ätit glass. Nu grinar jag nästan, det är inte sant. Jag vill hinna åka båt, jag vill ha picknick, jag vill lukta på gräset. En sväng sommar till, snälla.

Nu ska jag pallra mig upp på mitt rum, packa min bruna väska och förhoppsningsvis ta mig en sväng förbi Erik, dom hämtar. Sköt om er, frågestund imorgon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0