Sysugen


Är på bättringsvägen nu vilket känns jätte bra och jag har precis ätit sushi vilket gör att jag mår ännu bättre.
Nu är Naturkunskapen klar och jag håller på med mitt projektarbete och det känns som att jag har stora delar under kontroll men det gäller att lägga på ett kol nu.

Imorgon ska jag kila på stan och handla massa sy grejer
 - Vitt tyg (till 2 sommar klänningar)
- Svart tyg (till kjol)
- Blommigt tyg med svart bakgrund (till kjol)
- Resårband (eller vad det nu heter)
- Söta ankar knappar

Vill sy mig en liknande kjol som den ->
från urbanoutfitters.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag halkade in på din blogg av en slump.. Och har fortsatt att läsa sedan dess! Jag måste bara säga att jag är så imponerad av hur duktig du är på att sy :)

2008-04-03 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0