Stockholm Valborg

20 grader i skuggan. Hörde att Umeå toppade idag också med 19, inte dåligt.
Har varit med Adam idag på outlet. Bra väder och en riktigt fynd hittade jag.
Ett par blå jeans från Whyred som jag hade tänkt köpa i Umeå på rean för 800 kr, men här fanns brallorna för bara 400. Ordinarie var typ 1500. Jag är så nöjd.

Igår blev det också shopping. Var med min barndomskamrat i stan. Fick med mig hem
- Grå tygskor med blå hjärtan på från Bianco
- En klänning (egentligen ett linne) från Carlings.
- Ljusblå sliten jeanskjol från Carlings
- En svart höst/vår/vinter jacka från H&M
- En vit likadan höst/vinter/vår från H&M
- Vinröd kjol från H&M
- Grå tjocktröja med hjärtfickor

Pust, imorgon blir det Vällingby igen med lillksusin Jacob, får se om scorett har fått in skorna jag är ute efter. Sedan har jag ett par vita adidas skor och två linnen på shopping listan, sedan får det vara nog!

Liv ringde från Grekland idag, så härligt att höra av henne. Saknar henne så, och alla andra tjejerna dessutom. Vädret var kanon på Kreta och jag längtar för snart kommer jag också sitta på en strand med den jag älskar mest och njuta. Åh vad jag längtar, mne jag trivs bra här också.

Ikväll blir det grillning, sedan en sväng till brasan med kusinerna. Jag njuter av att slippa festa idag faktiskt, är inte ett dugg avis. Bara att ta det lugnt, äta gott och leka barn igen passar mig perfekt!

Nu ska jag kila min väg, ska visa all min shopping när jag kommer hem. Längtar efter att få visa mina nya jeans, är överlycklig. Tjingeling och Glad Valborg!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0