Stockholm 19+

Hallå allihopa!
Jag lever livet i huvudstaden som ni kanske kan tänka er. Jag kom igår, for direkt på basket match och sedan hem och grilla. Somnade himla tidigt, killarna skulle upp till skolan och jag hade klvit upp 7 dagen innan och var helt slut efter flygresan och allt. På tal om flyget så brukar jag jämt räkna kändisar när jag är i Stockholm, eftersom det inte flockas om dom i Umeå direkt. Det började bra eftersom självaste Robert Wells satte sig brevid mig i flyget, pluspoäng eftersom jag dessutom växlade några ord. Okej, visst det hade varit lite mer roligt om någon annan, lite mer, ja Björn Gustavsson hade varit nice. Åh, björn.

Idag klev jag upp tidigt och for själv med bussen till Vällingby centrum och shoppade loss. Rätt skönt att gå själv fast måste erkänna att jag tyckte lite synd om mig själv när jag satt själv på subway och åt. Men jag blev rätt nöjd med shoppingen i allafall.

- Mörkblå byxor från Åhlens
(Rea, 130 spänn!)
- Blårandig body från Gina Tricot
(Yes äntligen, 129 kr.)
-Blommigt linne från Gina Tricot
(funkar som kjol, 149 kr.)
- Svart baslinne från H&M
(långt och riktigt snyggt, 69 spänn!)
- Blommig blus från H&M
(kommer använda som kjol, 149 kr)

Det var dagens shopping, planerar för mer imorgon då jag ska träffa min barndomskamrat Lisa i stan för en rejäl shoppingtur.

Ikväll blir det lugnt, killarna kommer hem från träning snart och vi ska äta och bara ta det lugnt.
Saknar alla hemma, speciellt Erik. Men det är bara fyra dagar kvar nu och jag måste få njuta och släppa stressen. helt underbart, vädret är dessutom så bra. 19 i skuggan imose, ÅH!

Nu ska jag gå ut och gosa med Jamie, en grå mullig katt som ägs av grannarna. Min nya vän, Jamie.
Pussoch hej! :) Visar shoppingen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0