Smoothie

image476


Goddag.
Sista dagen innan Projektarbetet skall in. Ja, jag känner mig inte så stressad just nu, men får se hur de känns framåt kvällen.

Jag har haft möte med min lärare idag vid nio sedan for jag och min kusin på stan. Lämnade tillbaka två tröjor, en från H&M och en från Åhlens. Vi fikade och sedan handlade jag massa bär och yoghurt som blev till en Smoothie.

Sitter hemma nu, ska alldeles snart börja göra klart arbetet. Står en hallon&blåbär smoothie brevid mig som jag snart druckigt upp. Kanske hur gott som helst, helt tokigt.

Nu ska jag åter gå till pluggandet.
Adjö :)!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad var det jag sa! du kommer bli smoothie-addicted nu! :)

2008-04-24 @ 17:31:18
Postat av: Alexandra

Vad var det jag sa! du kommer bli smoothie-addicted nu! :)

2008-04-24 @ 17:31:28
Postat av: Christina

lycka till med projektarbetet! :)

2008-04-24 @ 21:42:13
URL: http://chrissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0