PA100

Projektarbete, helvete vilken sjuk uppgift. Jag är slut från topp till tå och det känns som jag har sprungit maraton fast jag egentligen bara suttit på rumpan och koncetrerat mig på massa text.
Ja nu börjar det lika någonting i allafall.

Ska skriva ut texten till pärmen nu, sedan ska jag skriva ut rapporten imorgon.
Förövrigt har jag hunnit med att dusha idag, wooow. Jag fortsätter ju med min no shamponerings kur. Har börjat om på nytt och idag så jag verkligen resultat. Jag tittade dessutom på en gammalbild där man ser hur lockarna har övergått från krus till lockar.

Nu ska jag pallra mig ner och fylla skrivaren med 18 ark papper för utskrift. Ursäkta att jag är tråkig, imorgon börjar livet igen, då ska jag bli intressant.

Puss och godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tagga helgen! Och tagga att vara klar med Pa100 och kunna lämna skiten bakom oss!
Yes yes yes :)

2008-04-24 @ 22:20:39
Postat av: Anonym

Åh tagga helgen! Och tagga att vara klar med Pa100 och kunna lämna skiten bakom oss!
Yes yes yes :)

2008-04-24 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0