Nationellaprov - avklarat!

Kom precis hem, vi har haft nationellaprov i Svenska B sedan tjugoöver åtta imorse. Det gick faktiskt väldigt bra för jag var väldigt orolig i början över att ag aldrig skulle komma igång, men det gjorde jag.
Blev klar nyss och nu ska jag pallra mig på en promenad med jeansjacka och hund. Får inviga min blå jeansjacka eftersom värmen tillåter det.

Pappa har också fixat bil till Balen, hur värt som helst. Nu är jag riktigt lycklig trots att jag komer att spendera min dag framför datorn och plugga projektarbete. Snart är det klart, orka orka orka.

På fredag blir det dunder mys med alla tjejerna, hur roligt som helst. Sedan lördag blir det att packa och sedan söndag far jag till Stockholm. Jag kan inte annat än stråla av lycka.
Tack för lite glädje.

Nu ska jag byta om och sticka ut i fin vädret.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Stella

Åh Anna, så himla skönt att vi har gjort bort det här! Vi är bäst :)

2008-04-23 @ 16:00:28
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0