Liverpool - något som snor åt sig uppmärksamheten

Kul att det håller i sig fortfarande och än en gång välkommen.

Har haft träning ikväll, blev inte en så jätte lyckad träning dock så jag hoppas att det finns lite mer energi hos mig imorgon. Har precis sett klart matchen mellan Liverpool och Arsenal och Liverpool vann. Min kära pojkvän är galen i Liverpool och han koncentrerade sig inte på något annat än matchen. När straffen av Gerrard skulle läggas så bultar hans hjärta så hårt och svetten rinner. Ja det är roligt att se att det finns sånna personer med sån passion för fotboll och jag kan ju inte säga annat än att det smittar av sig.
Han sitter nu nere och lugnar ner sig med sin röda Liverpool tröja, nu är matchen äntligen över och jag får en plats i hans liv igen. haha.


image440



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0