Lite nytta för 200 spänn!

image469Nu har jag hunnit med en hel del. Jag har tvättat pappas bil och sopat hela gården för 200 spänn, jag gör allt för pengar eftersom det inte finns särskilt mycket av dom när jag bär mig av till Stockholm. Jag har även hunnit med att skriva lite på rapporten, men jag har verkligen tusentals frågor.

Snart kommer Caroline och vi ska kila ner och käka mat. Kanske blir det på fin restaurang, vad vet jag. Dock har jag inga pengar till det men, ja vi får se. Ska bli himla mys att kila ner till stan i allafall, vädret är ju så underbart. Kanske blir det också sommarens första mjukglass om jag har tur.

Ikväll ska jag plugga, sy och cykla på träningscykeln. Är nog inte kapabel att gymma idag så cykling blir perfekt. Men imogon, då!


Trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: C

sötnos!

2008-04-20 @ 18:53:46
URL: http://ine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0