Jag är bara lycklig!

image477
Älskar rubriken, eftersom det verkligen stämmer. Jag känner bara lycka just nu och det är så underbart.
Men varför? Varför så glad och lycklig just nu? Jo:

-Projektarbetet är inlämnat, stressen släpper och jag kan andas ut.
- En underbart trevlig kväll med Amanda, Emma, Rebecka och Emma.
- Bra förfest
- Kul utekväll
- Sol och sommar idag
- Bikbok-kväll med tjejerna idag
- Jag ska sy ikväll
- Jag ska packa
- IMORGON STICKER JAG, huvudstaden.

Finns inte ord, jag älskar dessa dagar då man bara kan andas lungt och helt enkelt vara glad. Åh!

Det enda som är lite tråkigt är att nyss fick lov att säga hejdå till Erik. Men fem dagar ifrån varandra ska väl ändå gå bra, men självklart kommer jag sakna honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0