Ingenting tar någonsin slut

 Ingenting tar någonsin slut, image450
det fortsätter bara på ett annat sätt.

Fina ord och dom gör mig verkligen så otroligt glad just nu. Jag mår himla bra, skolarbetet är under kontroll och allting annat som är pågång nu. Jag kommer att bli klar med själva arbetet imorgon för att skicka ut det till min stödgrupp som ska tycka och bedöma. Imorgon är jag lyckligtvis ledig och jag ska försöka hinna med plugg, träning, stan och fika med Ella-Greta och Erik.

På stan ska jag:
- Kolla om Gina har fått in blårandiga bodyn.
- Köpa en svart body (Stellas förstjänst att jag numera älskar dessa plagg.)
- Skjuta upp min tid hos Frisören.

Får se om jag hinner med allt detta, får ställa klockan och planera dagen.
.. och det gör jag så gärna!

Alla nya läsare gör mig också så himla glad, känns så himla roligt att blogga då.
Hoppas ni är på samma humör som jag nu.
Nu ska jag kila och sy, är så himla sugen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna!
Tänkte bara säga att jag läser din blogg varje dag!
Det verkar som att allt är bra med dig=)
Va roligt att du har fortsatt och träna små-tjejer även fast du slutat spela handboll.
Ska du ta upp handbollen sen igen??
Kram kram

2008-04-10 @ 00:24:52
URL: http://zarza.blogg.se
Postat av: C

Hej sötnos, vilken härlig bild du bjuder oss på! :)
Vi måste ses! Hur ser nästa vecka ut för dig? Eller morgondagen?
PUSS!

2008-04-10 @ 08:24:08
URL: http://ine.webblogg.se
Postat av: Maria

Läser din blogg varje dag! Gillar den jätte mycket :)

2008-04-10 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0