Ikväll planeras det:

Nationella är över. Vilket lättnad allstå.
(ursäkta att jag nämner det åter och åter igen men det är så himla SKÖNT)
image475
Ikväll planeras det:
-plugg
-cykling
-top model
- erik, hoppas jag=)

Imorgon planeras det:
- Upp nio för att träffa min lärare
- Efter det plugga
- Finns tiden blir det träning
- Plugga lite till

Fredag planeras det:
- Middag med bästa tjejerna
- förfest
- utgång
- en lång natt

Åh allting kör på så bra nu och projektarbetet känns okej. Jag kommer att hinna, det är jag säker på nu. Känns himla lättande. Idag har jag varit med min bästa Erik, vi har pluggat och ätit och solat solarium. Det börjar fuskas nu. Har solat två gånger sedan jul så jag börjar försöka gruna nu innan Grekland, åh lycklig jag blir när jag tänker på resan. Är det någon som varit på Kreta? Finns det någon slags shopping där? Frågar en okunnig. Hjälp!

Trevligt trevlig helg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0