helt död.

Åh herregud, jag är helt död. Klassfest igår som hade mycket blandade känslor i sig. Supergott med grillat och härligt att umgås, iallafall de första fem timmarna. Sedan blev de lite för mycket om jag säger så. Jag trodde inte alls jag skulle må dåligt idag men, ja det är väl tacken. Jag har i allafall bestämt mig för att ta en promenad i det fina vädret och sedan sätta mig för att försöka plugga.

MIddagstid ska jag träffa Caroline och vi ska äta middag tillsammans, mycket trevligt. Sedan ikväll ska jag ta det lugnt och plugga lite mer. Kanske ska sy fördigt min blommiga kjol också.

Känns tråkigt, Erik är borta i Stockholm. Saknar honom jätte mycket fast egentligen är det den perfekta helgen eftersom jag egentligen bara borde ha tid för att plugga.

NU ska jag pallra mig utpå en promenad och kolla med grannen om hon ska med, tjingeling!
skriver ikväll nåt mer roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0