Härliga underbara dag

Klev upp vid 10 imorse, åt och sedan for jag och tränade. Körde första intervallpasset idag, huvva. Det tog så himla mycket och dessutom hade jag cyklat igår 1,5 mil på motionscykeln så de är ju inte så att jag kommer undan träningsvärk imorgon heller. Men skönt att ha gjort bort det och imorgon är det nya tag!

Jag och Sara har varit med Loka på promenad sedan en sväng på stan, åt lunch och kollat tyg. Sara hittade lite men jag försökte blunda eftersom jag har massa tyg hemma nu som jag köpt och inte hunnit sy nåt av än. Men jag hittade faktiskt ett jätte gulligt tyg här hemma som är mintgrönt med blommor på och väldigt sött. Mamma använde det inte så nu kan man säga att det är mitt! (: yej!

Helgen känns mycket lockande nu i allafall.
- Fredag - Erik far till Sthlm (sämst), lång skoldag, klassfest i täfteå på kvällen med grill.
- Lördag - Kanske middag med S, annars plugg och lite tid vid symaskinen.
- Söndag - Mamma har besämt att vi ska på Stadium och köpa nya löpskor och gympaskor till mig, 3 för 2. Jippie!

.. ser inte särskilt ljust ut ikväll. Kommer att lägga mycket tid på rapporten och en del på förberedelser inför morgondagens redovisning.

NIKE A SPAN+ 5 W

Kommentarer
Postat av: hanna

hur intervalltränar du? skulle vara kul att veta!

2008-04-18 @ 07:47:22
Postat av: hanna

föressten, är det 3 för 2 på stadium? eller vad menar du? isf är det ju skitbra! bara på söndag? eller är jag helt ute och cyklar :D

2008-04-18 @ 07:49:23
URL: http://himekobabblar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0