Håltimme

For hem på håltimmen och pluggade. Väldigt bra eftersom jag faktiskt hunnit en hel del, har dessutom bokat ny klipp och färgtid till den 9 maj. Tänkte först att det kanske inte var så bra att göra nåt innan jag ska till Grekland men hon tyckte att det bara skulle vara bra eftersom solen får göra sitt och säkert hjälper till att göra det ännu blondare så jag får lita på henne. Ska fräscha upp det någon tag innan balen med lite mer slingor så det känns bra.


Nu ska jag käka gröt, sedan sticka till skolan igen och ha bild.
Tjingeling! :)

Kommentarer
Postat av: Malin!

sjukt pris :) hade tänkt köpa den när den gick för 400 kr men som tur var sparade jag mig...

2008-04-21 @ 16:31:21
URL: http://mall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0