Håltimme - en tid med många måsten

Hål, hål hål. Usch, det är så galet slöseri på tid och ändå säger man varje vecka att man ska ta vara på tiden vilket man aldrig gör. Ja, usch. Snart Matte och sedan ska Erik hämta mig och vi ska på stan en stund och kolla tyg och balkläder, efter det hem och äta lunch, promenad med hunden och sedan stan igen med Caroline. Fullspäckad dag!

Ikväll kommer jag att plugga, sy och plugga igen. Inge mycket roligt för min del alls men skönt att ta det lugnt eftersom lördagen blir en rätt häktig dag. DM och vårt lag med föräldrar har ansvaret. Har just fixat alla domare, vilket känns väldigt bra!

Idag ska jag shoppa en svart body från Gina och hålla tummarna ifall de har den ljusblå med vita ränder. Kan verkligen inte sluta tänka på dessa plagg, galna mig. Tittade just in på www.ginatricot.se och såg deras nya helt underbara väskor med blommor på. Även skärp med söta motiv på, åh vill ha pengar!

Ska kila, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0