GREKLAND

Jag ska till GREKLAND!
Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är. Jag ska få följa med Eriks familj till Grekland och jag är så hjimla lycklig. Jag har inte varit utomlands på sex år. Innan dess var vi alltid utomlands men sedan vi fick vår lilla älskade vovve så har de inte gått.

Grekland, är det inte så underbart!
Det finns jacuzzi, motionsrum, bastu, pool och enormt vacker utsikt.

Agia Marina, Caldera Village FFFF

Bad700 m
Platanias1,6 km
ReceptionFm/Em
HissNej
Etage2-4
PoolJa
BarnpoolJa**
RestaurangJa
BarJa*

Jag far den 14 maj till Stockholm och sedan den 15 far vi till Grekland och det kommer bli så himla underbart. Brun till balen och studenten, och släppa stressen i en vecka. Åh så sjukt underbart! Tack tack tack Forsgrens för att jag får följa med och Tack tack tack mamma och pappa för att jag får den här resan i studentpresent. Lyckligast!


.. åh vad jag längtar.
Men först ska jag själv på en liten tripp till Stockholm.
Träffa kusinerna, Lisa och shoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0