Goddagens!

Skönt att sluta tidigt och VÄDRET är ju helt UNDERBART! Jag kan inte sluta titta ut genom fönstret, värme, sol  och snön försvinner. Åh jag är så lycklig!

Det är så galet mycket som känns så gött nu allstå, jag kan verkligen inte bli ledsen längre. Mår så himla bra och allt rullar på, känns så skönt att få vara och känna sig positiv ibland!

Projektarbetet är utskickat och konstigt nog så blir jag allt mer och mer förtjust i mitt arbetete och tycker nästan att det är roligt att jobba på det. Jag tror att arbetet inte kommer att vara färdigt när jag lämnat in det, jag kommer att fortsätta att jobba så att pärmen blir exakt som jag vill ha den. Har dessutom fått ås himla mycket bra tips av min stödgrupp som jag verkligen tar till mig och försöker tänka över, tack!

Från en sak till en annan så kan jag inte heller gå idag, tränigsvärk och det är inte bar träningsvärk utan en smärta osm inte går att beskriva. Jag går som jag håller på att kissa på mig och resa sig från sittande position är nästan omöjligt. Jag har beslutat mig för att inte gå till gymmet idag så jag tar och går en lång promenad i det vackra vädret med hunden och sedan cyklar jag en sväng här hemma. Imorgon blir det att köra med nyaintervallpasset, ohejochhå!

Ny kategori pågång nu, som kommer att ha med mitt intresse som tränare att göra.
Kolla in de sen!

Nu kilar jag, ciao! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0