Charmig pojkvän

Jag har ju en himla charmig pojkvän som alltid säger rätt saker vid rätt tillfälle.. eller.
Idag när jag kom hem från träningen så hoppade jag in i duschen och när jag var på väg ut för att överlåta duschen till min käre pojkvän så slänger jag ett öga på spegeln. Jag brukar jämt skriva ett gulligt litet meddelande på vår spegel hemma hos mig när det blir immigt, så att Erik ser det nästa gång han dushar ( töntigt, jag vet.) Iallafall så blev jag lite besviken när jag inte såg något meddelande på deras spegel och utbrast:
- Åh Erik, du skriver aldrig ju.
Tyst en stund sedan svarar han:
- Jo igår... då skrev jag alfabetet.
-?
Rätt sak vid rätt tillfälle. Där får jag faktiskt nämna den gamla klyshan (stavnin?) - killar allstå!

Jag är i allafall mycket mer förkyld nu efter tjejernas träning. huvva, hoppas inte på feber.
Nu ska jag kila ner och dricka te, Eriks mamma har köpt nytt, det heter tropiska frukter och lät verkligen hur gott som helst. Är himla läss på att vara förkyld. tänkte ju ta igen träningen denna vecka eftersom lovveckan bara blev ett fjasko.

Nästa vecka.. då är jag frisk!

Och juste, har ju bokat tid för färgning till avslutning och bal.
Om två veckor blir det ordentligt mycket blont.

Här är en bild tagen för två år sedan, det är nog det blondaste jag varit.
Sedan funkar jag med blå kontaktlinser också.
jag trivs som blondin, sedan efter sommaren då ska jag våga mig på en riktigt rödaktig brunfärg.


image425
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har läst att iår så ska håret vara naturblont/smutsblont....så blondera det inte för mkt :)

2008-04-02 @ 17:00:14
Postat av: Mari

HAHAHAHAHAHAHAHA
erik måste ju vara världens skönaste ibland :D hahah, han är lite blåst;) ;)

2008-04-06 @ 21:19:58
URL: http://mariii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0