Älskade Stockholm!

Oj, hej nya besökare igen!

Lång dag i skolan idag och det slutade med att jag och min kära kusin skrattade oss igenom hela mattelektionen. Jag var så flummig och trött. Jag och Erik har gjort middag hemma hos honom, blev  vår specialité Tacokycklingsallad. Himla gott blev det, sedan pallrade vi båda oss iväg på träning. Det gick bra trots att vi bara var sex stycken.

Nu längtar jag till min Stockholms resa. Hoppas på att vädret är kanon och jag önskar att jag får ihop lite pengar i allafall att shoppa för. Sedan håller jag tummarna jätte mycket för att Liv ska ta en trip ner dit med sin far för då kan vi shoppa tillsammans och det skulle vara så sjukt roligt!

Söndag, dagen jag kommer till Stockholm ska jag och lillkusinen besöka Barkbarby Outlet, där hittar jag alltid saker och det jag främst prioriterar är nya träningskläder.
Måndag blir det nog mest att ta det lugnt, ta en promenad till Vällingby möjligen för att shoppa loss lite. Sedan ska jag planera att fara till stan en eller två gånger. Annars kommer jag bara att ta det lugnt, sova ut och plugga lite faktiskt.
Älskade Stockholm!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter riktigt kul! Stockholm är faktiskt underbart :)

2008-04-16 @ 21:14:02
URL: http://takemehigher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0