Åh-hej!

Jösses. Jag hade egentligen sovmorgon till 14.10 idag men jag pallrade mig upp och tog mig till gymmet. Jag hade bokat en träff med ägaren av gymmet för att ordna ett nytt gymschema. Jag säger bara de, jag dör! Det var enkla övningar och inga på maskingerna som jag tidigare nästan bara använt mig av. Två gånger i veckan blir det intervall träning, löpning allstå. De andra två gångerna blir det att träna muskler.
Det var nästan pinsamt så mycket det tog på, kunde knappt ta mig nerför trappan. Han sa att dessa övningar var de mest effektiva och jag förstår verkligen det nu, ojojoj.

Annars ska jag fixa med projektarbetet ikväll och skicka ut till de sista som ska läsa, kanske far till gymmet igen eftersom jag knappt kunde göra något efter att han visat mig hur dom fungerade.

Vädret är iallafall helt underbart så jag tror att jag ska ta mig en promenad innan jag går till skolan, en omväg med andra ord och njuta av den varma solen.

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0