Tiden i samma takt som jag önskar

Måndag igen, nytt liv skulle skapas idag. Så är det varje måndag, men jaghar så mycket att göra jämt. Nu sitter jag med en text analys från svenskan som jag är efter med, som jag säkert inte behövt göra om jag inte frågade.. skit också. Sedan är det matte C och derivata. Yes, jag kommer dö. Träningen skulle också börjas ordentligt med idag och jag hoppas så mycket att jag har tid och ork ikväll att fara till gymmet, jag behöver det!
.. ja juste städa ska jag också. Mamma slutar aldrig tjata, men ja hon har väl rätt. Min sötnos till hund ligger i min säng och sover, väntar på mat och promenad. Jösses, tiden går aldrig i samma takt som jag önskar.

Men jag är rätt positiv ändå. Snart jul, snart sthlm, snart nyår.
Nytt år! 2008

Måste plugga, skriver ikväll.

justja, köpt nya skor.
Gråa snygga, kan visa sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0