Pluggfri dag

Äntligen är det en pluggfri dag. Jag njuter av varenda sekund, åh. Vågar inte tänka framåt på alla uppgifter som ska göras.. lev i nuet! Dessutom en extra glad nyhet när jag kom hem var att de alldeles nya nummret av hairstyle låg på bordet. Tog en kopp te och läste igenom det i soffan. Tidiningen är guld värd! Nu ska den dessutom bli tjockare med ännu mer styling, mode och hår. Yes! Den byter nu också namn till STYLE!
Det är länge kvar av min prenumeation.. åh kan inte vänta till nästa nummer!

Dagen kommer att fortsätta med en promenad med hunden, ut i halkan men samtidigt tror jag att de är den promenaden som gör att jag orkar med allt jag gör under dagen! Efter det ska jag iväg och träna c flickorna, och sedan kolla på Eriks match. En bra dag med andra ord.

Tänkte dock blogga lite mer när jag kommer hem från promenaden..

______________________________________________________________


Hej igen!

Dom förlorade matchen trots mycket kämpande, men Sverige var bra!
Träningen med C flickorna gick också hemskt bra idag, jag njöt av varenda sekund. Glada, taggade och de kämpade ut i sista muskel.. Sånt gillar jag! Nästa vecka är det match, den första december. Då ska vi vinna båda våra matcher, jag tror vi kan gå långt.

Försökte i allafall trixa lite med min design idag, vad tycker ni? Lite plåttrigt med bakgrunden möjligen men, ajg gillar den. Får duga så länge.. men jag förstår fortfarande inte varför de inte går att få min bild att bli större. Jag har kollat på massa sidor men de funkar verkligen inte.. någon som har fashionstilmallen som vet hur man gör för att fixa en större bild? hjälp!

Tänkte i allafall skriva lite om mig själv i en ny kategori.. kan ju vara roligt att veta lite om personen man läser om.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0