Hårakuten

Kvinna | Färg: Blont | Längd: Långt | Form: RaktNu är det dags. 28 novemeber, en onsdag ska jag besöka min frisör. Jag längtar så fruktansvärt mycket. Det är nog bland de bästa jag vet att sitta där och bara njuta när någon annan pysslar om en.

Alla andra vintrar så har jag gått från blont till brunett, men iår funderar jag på att bli ännu mer blondare, men jag antar att jag kommer sakna det bruna rejält så jag hittade den här bilden som blandar de blonda som jag vill ha kvar med lite brunt till luggen. Jag gillar även frisyren så nåt åt de hållet är jag sugen på i allafall. Vad tycks?

Mitt hår ger verkligen upp när de vet att de ska klippas. Så dom sista veckorna innan de är dags är nästan olidligt jobbiga just för att håret är så omöjligt att göra någonting åt. Jag är i allafall nöjd nu att jag äntligen kan skippa plattången och tycka om mitt lockiga hår, och som tack för de så har håret börjat växa med en himla fart. Det gillar jag! Jag förstår inte vad jag tänkte på när jag klippte av håret.. huvva. Nu ska jag spara, spara, spara.




Några guld-hårprodukter:

Cité shine spray.
Guld produkt för lite pengar.
Finns också som serum som gör håret
glansigt och tar hand om frizzigt hår.




Fructis - sleek and shine
Jag äger en hel låda med dessa
produkter och det är guld för iallafall
mitt hår. Jag har jätte tjockt och lockigt hår
som behöver massa fukt för att få bort allt de frizziga.
Jag har lyckats med hjälp av denna produkt, men kan tänka
mig att det inte är en produkt för tunt och platt hår.


Elvital - hårinpackning
Bäst i alla test - tycker jag. Kan tänka mig att
folk med alla hårtyper som inte testat denna kommer älska
den. Jag är garanterat inte ensam om att ha den som favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0