Håltimme

Sitter på skolan nu.. har håltimme. Känns så sjukt ovärt att sitta i tre timmar och göra ingenting i väntan på en 50 minuter lång Matte C lektion. Åh, aja helgen kommer bli nice i allafall.
Efter skolan blir det hundpromenad, sedan skajag äta med Sara och efter de ska hon fixa mitt hår. Ikväll blir det utgång, vad ska man ha på sig? Jösses, kommer bli himla svårt ikväll. Kanske blir så att jag tar en sväng till stan efter maten och kollar om det finns nåt fint.. nåt billigt och fint dock!

Förfest hos kompis kring sju, halv åtta sedan vidare till x3m. Måste erkäna att de är så nice med vipkort, hade nog aldrig varit ute såhär mycket om de inte var gratis. Hitills har jag tjänat 400 kr på att ha vipen, eftersom jag varit ute typ vaaaarje helg. Fy Anna, men de har faktiskt varit himla nice!

Nu när jag blev på shoppinghumör så kikade jag in på http://www.urbanoutfitters.com/ och hittade lite smått och gott som jag gärna skulle shoppa ifall jag fick de framför näsan.
Vad tycker ni?

Äppelhalsband med guld kedja,
huuur snyggt som helst!
Kommer shoppas om de finns
kvar tills jag ska till Stockholm.
Fruktsmycken är så himla härligt
och fint!



Jätte fint halsband till med Rådjur på.
Jätte sött och jag skulle gärna vilja
äga det.






Jätte snygga skor, älskar brun-färgen.
Kommer lätt att shoppas om de finns
kvar i Stockholm den 27 dec.





Nu ska jag kila på lektion.
'ciao!




Kommentarer
Postat av: Linnea

¨å, fina saker!

2007-11-24 @ 21:42:36
URL: http://neafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0