Ett rött bär

Åh vad jag älskar de här halsbandet. Har hittat dessa med guldkedja men jag gillade de mycket bättre med silver.
Från nelly.se för bara 139 kr. Synd att man måste beställa, det orkar jag aldrig. Men smycket är för fint. Finns i svart, grått, vitt och även rosa har jag hittade det i. Och rött förståss!

Dagen har varit jobbig. Massa plugg och massa ogjort. Jag har verkligen plågat mig framför arbetet hela dagen men i huvet finns bara mos just nu. Jag orkar itne stressa ihjäl mig. Jag får prata med läraren imorgon.
Resan är som sagt bokad nu, Stockholm 27 december. Jag längtar så sjukt mycket och då hoppas jag att min efterlängtade jordgubbe finns i Sturegallerian.

Imorgon är en ny dag, en ny plugg dag. Men jag vägrar stressa ihjäl mig en gång till. Förra veckan svimmande jag halvt på toaletten och kroppen bara la helt av. Feber på kvällen och orken i kroppen kom inte tillbaka fören fredag kväll. Läskigt, kändes som man haft magsjuka och inte ätit på flera dagar. Men ajg antar att kroppen sa ifrån, stressen var inte på låg nivå då direkt.. Jag tror inte att de finns så mycket skolarbete att stressa över, allt löser sig. Hälsan går först, önskar att jag hade lärt mig det redan i högstadiet. Aja, bättre sent än aldrig!


MÅSTEN I STOCKHOLM!

image9

*Nya urbanoutfitters affären på Biblioteksgatan.
De har otroligt snygga kläder på hemsidan och jag
tvivlar inte på att det lyckas fixa ett kanon-shoppingställe!
http://www.urbanoutfitters.com/

*Nya Souk gallerian som invigdes förra året. En jätte fin galleria
med fullt av jätte sköna affärer, bla. en stor egen våning för
Topshop.Dessutom kommer Souk att öppna ytterligare 2000 kvadratmeter som fylls med massa nyga roliga affärer som bla. Macoteket, Miss J, Bianco Footwear,Monki, Man Care, Sthlm Standard och The Terrace. Besök!
http://www.souk.se/

*Barkarby outlet. Området ligger alldeles brevid IKEA i barkarby och har
massor av olika affärer med märkeskläder som har kanon priser på sina varor.
Där finns bla. J.Lindeberg, Björnborg, Acne jeans, Boomerang, FilippaK, Fornarina,
Peak Performance och massa andra affärer. Priserna är kanon bra och dessutom så
ligger det granne med IKEA.
http://www.qualityoutlet.com/

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0